jag ser ingen geting

hejhejhej! här sitter en trött och sjuk jag och twittrar. det är faktiskt kul. min gos ligger i sängen och gosar sig som bara han kan. han väntar väl på sin hund som ska komma och slicka honom över hela kroppen. jag är hunden.

ikväll har vi gjort chokladbollssmet som vi har ätit. vi sket i bollarna. jag förstår mig inte på recept. det står att de skulle bli 30 bollar. om vi nu hade rullat dom hade det nog max blivit 10 bollar. 10 små bollar.

vi har sett dom två sista Johan Falk filmerna. hoppas verkligen inte att det inte kommer ut fler. dom är ju så braaa. sen har vi sett L.A. Gigolo. den va jättebra, trodde vi och tyckte vi fram tills den va slut. som vi inte trodde att den skulle va. fast vi hade våra aningar. men dom va mer såhär: hoppas inte filmer tar slut nu.. den kan ju inte ta slut nu?!?!? isåfall är den jättedålig!! sen "THE END". ni kan se den ändå för de är så snygga personer med i den. jag kände mig ful och tråkig när jag såg den

fast bättre att vara jag än en hora. faktiskt är de jättebra att vara jag. jag älskar att vara jag.

nu ska jag till grodan. (jag försöktte lägga in bilder förut men det går inte för att det är alltid nåt fel på mina datorer. hur jag än gör och beter mig). nu är det så att man kan inte koppla min kamera till skoldatorn för det finns inget sånt uttag till en sån USB. och på min dator finns det inget internet här hemma. då brukar jag i vanliga fall kunna lägga över dom först på min dator, sen över till en cd-skiva som jag sen stoppar in i den här. så tänkte jag göra ikväll, men det gick inte att få upp cd-skivan på datorn då. såklart..

de va ett problem. kan börja med att skriva om ett dataproblem varje dag. de kan vara min nya grejj

nu ska jag krypa ner hos grodanBULL


en skönhet ur filmen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0