love story

Vet ni! Något jag önskar är att jag någon gång ska bli bra på att uttrycka mig i ord för jag vill att hela världen ska veta hur mycket jag tycker om dig Daniel, hur mycket jag verkligen älskar dig och vilken fin människa du är inifrån och ut. Jag ljuger inte när jag säger att det inte finns någon som dig, när jag säger att du är det bästa och finaste jag vet och när jag säger att jag älskar dig.
Du och jag har blivit ett och vi matchar varandra så bra. Aldrig någonsin ska jag låta något eller någon ta ifrån oss det vi har, för det vi har, är äkta.


Kommentarer
Postat av: Blivande författare

Vilken härligt mysig bild! =)

2009-12-02 @ 07:46:58
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0