med mjölk

just nu är jag riktigt dålig på det här. det är kanske för att jag är sjuk och mina dagar ser likadan ut varje dag. ungefär såhär: sover till klockan 2. jag och daniel ligger kvar och myser ett tag. tar oss upp. känner oss friskare/sjukare. sätter på en film. jag är känslig pga mina p-piller så jag gråter ofast en skvätt till filmen. sen äter vi middag. sitter vi datorn. nu är vi vid den punkten på dagen. daniel läser tidningen och dricker k affe. jag sitter vid datorn. jag lagade nyss maten förresten. jtätegott blev de då. sen slår vi på en till film coh en till. åker ut och åker och hyr film och ser dom filmerna. spelar lite chicago. sen sover vi efter några pussar och kramar och goda visdomsord till varandra.

jag behöver inte säga vad jag ska göra sen va? se film.. juste. vi ska åka och hälsa på hos daniel också. jag hoppas tyson e där.
nu ska jag dricka upp mitt kaffe. jag ska också skriva en engelska grejj och jobba matte ikväll. sen skulle vi försöka lägga oss vid 10 för imorgon ska jag orka upp till skolan. mår mycket bättre idag. som de känns just nu iallafall.

jag ska lägga in bilder hemma hos daniel. bilder sen förra helgen och veckan.
 n ej nu vill jag ha brunt fint hår igen
heheh dom rosa öronmuffarna på bilden köpte jag där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0