pias

hej alla fredagsbarn. det är fredag. jag ahr varit i skolan idag. varit ganska duktig. åkt ut till daniel's farmor och farar i nyhamn och hälsat på, fikat med cicci, storhandlat och hyrt film! och nu sitter jag i köket och tittar på medans daniel lagar mat. jag ska också hjälpa till alldeles snart. pappa och philip har åkt till fjällen så mormor och maria ska komma upp till oss, så ikväll ska jag och daniel bjuda dom och mamma på middag här hemma! vi lagar pia's goda kyckling grejj med jättebred pasta. GOTT! therese kommer nog troligtvis också och äter och ser på idol med oss.OJ, idol som förövrigt börjar om 5 minuter... eh, vi måste skynda oss nu coh jag måste hjälpa till




höööör av mig sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0