what a wonderful world..

hej
jag sitter på golvet i mitt rum. har nyss ätit tacos. min faster marie och hennes kille clas är här på besök över natten. det känsn mysigt! jag gillar min släkt. dom är roliga och snälla och lite speciella. precis som de ska vara.
igår åt jag och daniel på allstar. vi satt med mamma och pappa och deras kompisar, för dom va också där. de va gott och mysigt. sen åkte vi hem. jag hann in till grannarna en stund och hälsa på:) sen kom gustav sara och jenny och jocke och såg på idol med oss. mysigt! jag röstade fyra gånger på RABIH, på slutet. men det hjälpte tydligen inte..

ikväll har jag ingenting att göra om jag nu ens orkar göra någonting.. känner mig ledsen faktiskt. lite bortglömd. daniel är och jobbar. jag vill att klockan ska bli 1 så mamma och jag får åka och hämta han. vi är perfekta för varandra.♥

min lillebror philip tänker inte vara hemma ikväll. han ska vara med kompisar. han vill inte vara med mig heller. hoppas han får rolligt iallafall.

nu ska jag fråga mamma om hon kan skjutsa mig och hyra en film.


Kommentarer
Postat av: kerstin

2 söta leenden

2009-11-07 @ 19:26:09
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0