20:41

hejheeeeej. jag har helt glömt bort att skriva. kan bero på att jag inte har haft min kamera och det är inge roligt att skriva utan bilder. jag har några från helgen jag ska lägga också. ska snart åka och hämta kameran hos linnéa. jag är sjuk. precis som jag trodde att jag skulle bli. så idag har jag och daniel hyrt film och bara varit hemma hos han. jag kom nyss hem från giffarna. såg första halvlek. sen åkte mamma och jag och handlade sallad. ska hjälpaphilip med hans engelska nu. sen ska daniel hämta mig nä'r matchen är slut så ska vi göra en god sallad där hemma. mummms

jag lägger in bilderna när jag är hos daniel sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag har kollat på din blogg 6 gånger idag......

:D äntligne ett inlägg

2009-10-12 @ 21:48:21
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0