fredag

ÄNTLIGEEEEN HELG! fast det är ändå inte så roligt när det är helg för daniel jobbar varje kväll så vi hinner knappt träffas under helgen! :(

igårkväll var jag och daniel ut och åtpå biteline. de va fullt på dom andra ställerna. sen va vi hundvakt åt tyson hemma hos johan och therese så då hyrde vi film och myste där. såg dom två nya johan falk filmerna - 3an och 4an. 3an va riktigt bra. den heter internationell target tror jag.

idag hade jag matte i två timmar. sen har jag suttit på charm och fikat med gossara. nu klockan 7 ska jag mamma daniel och philip ut och äta innan daniel ska jobba. vi ska äta på den nya sportbaren all star! sen ska mamma och jag se på idol och hyra en tjejfilm. philip ska vara med kompisar och pappa är borta med jobbet.

nu måste jag duscha och göra mig klar!

jag älskar dig daniel. så mycket!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0