fredag

hej! just nu sitter jag i köket och dricker en god milkshake och äter mandarin. man får gå på toa så mycket av dom hehe.
igår åt vi en jättegod middag hemma hos daniel med hans föräldrar och en granne. pasta med pia's kyckling sen ananaspaj till efterrätt. sen åt vi Ben&Jerry's och såg på dom senaste gossipgirl avsnitten.
Idag är jag hemma. min lillebror är sjuk så jag ska inte vara i skolan. ja, ni fattar! ikväll tänkte jag ha lite pjamas mys med skräck och tjej filmer här hemma med några vänner. men nu är de ju som de är så nu  ska jag bara vara hemma. äta pizza och kika på¨idol med familjen. det är ju väldigt mysigt de med. de som är synd är att daniel jobbar.
nu är det bara en skolvecka kvar innan höstlovet. jag ska försöka få bort allt jag kan. alltså inte ha några restuppgifter. så idag ska jag jobba matte. börja på kapitel 3. sen ska jag börja på min filosofiuppgift och skriva företagsekonomin. hänger inte riktigt med på vad de är vi ska göra. tycker att de har framstått lite luddigt..

mamma är också hemma idag! de är mysigt. så vi ska väl göra något lunchaktigt snart.

jag lägger in bilder på något sen ikväll. sitter vid min skoldator och min kamera går inte att kopplas till den.

nu ska jag plugga på!

här kommer en bild på mig och sara från sista april:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0