It really turns me on

Nu har jag verkligen hittat en låt som jag tycker är så otroligt fin. You are not alone - Michael Jackson. Den som Rabih sjöng på idol i fredags. det var verkligen likt. Rabih måste vara väldigt duktig.

det är så tråkigt väder ute nu. kallt och regnigt. men faktiskt så gör det ingenting, för jag sitter och drömmer och längtar till daniels och min thailandresa vi ska göra efter jul. tre veckor, bara vi två♥. så himla underbart. och det bästa är att det redan är bokat. det känns mer verkligt då. Tack älskade mamma.

idag har inte jag varit i skolan. jag har jätteont i huvudet, öronen och mina kinder känns som storahamsterkinder. jag vet att dom är stora, men så här stor har dom då aldrig känts.
daniel kommer till mig sen. hoppas vi kan se en film då.
innan de ska jag försöka börja med min filosofiuppsats. tycker det är så svårt att komma igång bara, sen brukar det faktiskt gå jättebra när jag ska skriva.

sexig or what? hahah


Kommentarer
Postat av: zorica

säääxääääj ! :D

hejhej :D .. hoppas allt är bra med dig! men du? ja behöver lite hjälp med råd! , skulle vart jätte snällt! d står på bloggen <3

2009-10-19 @ 19:52:45
URL: http://zokowlocow.blogg.se/
Postat av: zorica

säääxääääj ! :D

hejhej :D .. hoppas allt är bra med dig! men du? ja behöver lite hjälp med råd! , skulle vart jätte snällt! d står på bloggen <3

2009-10-19 @ 19:52:50
URL: http://zokowlocow.blogg.se/
Postat av: zorica

okej . tacktack :):) ..

omg jag dog också för den när rabih sjöng den! jätte vackert! men eddie var bättre tyckte ja! min favorit :)

2009-10-19 @ 22:48:44
URL: http://zokowlocow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0