lördag

hej hej hej.
min gårdagskväll såg ut så som att jag  va med daniel tills han började vid 9, sen såg jag på idol med familjen. varför åkte inte niklas ut? hjag tycker verkligen inte att han är bra. sen hade jag hyrt magiska systrar med sandra bullock och nicole kidman. så jag såg den, men den va inge bra så jag spelade spindelharpan till halv 3 iställlet. klarade faktiskt ut två färger väldigt många gånger. kanske 8 st:D sen kom gosen hem så sov vi

nu har han åkt och jobbat igen. men han jobbar bara till 12. när han kommer hem ska vi ha lite mys i badkaret. jag har köpt flytande ljus också ska jag baka en kladdkaka och köpa jordgubbar. vi har nämligen 8 månader idag. dom bästa 8 månaderna i mitt liv! det finns ingenting bättre än det här, än oss.♥

mamma och jag va nyss ute på birsta en sväng. jag blev jättenöjd med mina köp. kanske visar dom sen.
nu väntar jag på maten. det blir tagliateller med ostsås och bacon. de är jättegott!





Kommentarer
Postat av: Linnéa

PASSa diG SÅ DU INTE TAPPAR DINA KOMPISAR!!!!! (..)

2009-10-17 @ 19:28:51
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0