söndag

lovet har inte ens börjat än. jag blir så glad och lättad när jag tänker på att jag har en hel vecka lov nu. jag får sova ut och vara uppe sent på kvällarna och jag får vara med daniel. underbart. och de bästa är att vi ska åka ner till bollnäs nu. Om ca en halvtimme när jag har duschat och gjort mig klar. Jag har nyss skricit klart min filosofi och jag känner mig jätteduktig och nöjd också har jag gjort 200 tweets som va målet för den här veckan. SKÖNT ÄR DET! nu kan jag njuta av lovet.
igårkväll hade vi de jättemysigt hos amanda. jag får lägga in bilder från helgen och veckan när jag kommer hem på onsdag eller torsdag. hejdå. hoppas att ni alla får ett bra och skönt lov.
Jag funderar på brunt hår igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0