torsdagkväll

nu är jag trött, väldigt trött fast inte sådär trött så ögonen bara stängs. mer trött i kroppen trött och vill ligga ner trött. så jag tänker lägga mig ner nu och se på gossip girl med daniel. jag har suttit och skrivit min engelska nu i 4 timmar, men jag är äntligen klar! det känns jättebra och jag tycker att jag skrev bra också.
imorgon har jag bara en lektion på två timmar, matte. så det känns ändå okej. kommer nog inte vara så svårt att kliva upp klockan 11.
jag vill inte riktigt sova för jag tycker att det är så jobbigt för jag drömmer jämt så konstigt saker och daniel är en helt annan person i mina drömmar. han är dum och bryr sig inte så mycket om mig. sen när jag vaknar av att jag grinar eller skriker så ligger han där bredvid och sover så sött och jag påminns om att han är världens snällaste som bryr sig jättemycket om mig. jag blir alltså lyckligt kär igen.
nu ska jag lägga mig ner.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0