fredag

äntligen är de fredag! som jag har slitit med skolan den här veckan är jag väl jätte välförtjänt den här fredagen. nej, de där va faktiskt ett skämt. jag har haft fullt upp med att sova och ligga i sängen den här veckan. ibland måste man det med. men nu känner jag mig ganska pigg. när jag gör något anstrgängande blir jag varm och får ont i huvudet. mer än så är inte kvar.

det va så dumt att jag just skulle bli sjuk nu. för i våras gick jag inte mycket i skolan. något som inte gjorde så mycket i efterhand, för det påverkade inte något annat ämne än franskan och den ska jag ändå sluta med nu satt. men jag kom överens med mig själv och med mamma att nu ska jag verkligen gå varje dag och jag ska ge järnet. och de va precis vad jag tänkte och tänker göra förutom när jag är sjuk.. jag har alltid haft dåligt immunförsvar och det är inte så konstigt att man blir sjuk just när skolan början för de är på skolor och dagisar som förkyulningar och sånt smittar mest eftersom att de alltid är nån som går och bär på de.

jag är nyss hemkommen från jop's. har ätit där med familjen (- daniel) och pappas jobbarkompis familj. jag åt en pizza och de va jättegott. nu har daniel åkt och jobbat och jag sitter inne på philip's rum. har laddat upp med två filmer, godis, popcorn och chips och lite matte. men allt de där sparar jag tills inatt. daniel jobbar till halv 4 så jag har lite tid ensam tid att fördriva.
nu ska jag springa hem till linnéa så jag hinner se idol där. sen ska vi ut och gå.

 en sommarbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0