kladdkaka

nu har jag satt in en kladdkaka i ugnen. hade väldigt svårt att välja om jag skulle ha mjöl eller inte i. brukar man ha de? jag brukar bara jätte ofta men nu kom jag verkligen inte på. tog i mjöl tillslut iallafall. hoppas den smakar lika gott som vanligt.

om 1 minut börjar idol och det ska jag självklart se på. med daniel, philip och mamma.
ikväll tog vi hem pizza från Jop's. de va gott, tillslut. dom hade gjort en av fyra pizzor rätt.. haha. och en hade dom inte ens gjort så alla andra hann bli klara. men jag är nöjd och belåten!

imorgon är det fredag och det brukar innebära ingen skola. men jag ska gå alla fredagar nu så jag kommer ikapp i matten och det känns faktiskt inte så jobbigt. fast lite såklart.
nu efter idol ska jag skriva en uppsats/uppgift i företagsekonomi. ska föröska skynda mej så vi hinner med något avsnitt av heroes.

måste kolla kladdisen nu.


här sitter vi på ett jättemysigt ställe i Nerja. det är en buddah bar på tre våningar. här uppe är takterassen. i mitten är det en disco/spegel bar och längst ner är det en buddha bar.
jag dricker min favorit drink, strawberry dauqiri. är inte ritkigt säker på stavningen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0