middag

idag har jag och daniel sprungit runt på stan och letat skor till mig. tog hjälp av mamma också. tro de eller ej, men jag hittade 3 par hötskor som jag köpte. jättefina är dom! :)

har precis kommit hem till daniel nu! jag mamma och pappa är här för att äta middag med han och hans föräldrar! jättetrevligt:) har precis fått ett glas jordgubbsvin! mummmmms

äntligen fick jag med mamma på bild. de va till och med hon som ville ta ett på oss.
älskar dig mamma. du är jättefin!
min nya skinnjacka


återkommer imorgon eller senare ikväll med mer bilder:)



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin klänning! Vart är den ifrån? :)

2009-09-20 @ 21:11:38
URL: http://domdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0