New World

efter den trötta skoldagen gick jag hem till daniel sen åkte vi hem till mig. såg ett avsnitt heroes, somnade och vaknade efter 5 minuter bara för att jag skulle kunna sova ikväll. va på världens urhumör. hatar när man blir så äckligt trött. jag blir som en treåring som bara är vrång och gnäller. skulle försöka mig på potatisbullar och steka bacon men daniel fick ta över. tur för daniel att jag blev mig själv efter ett tag igen.

när jag gick i 7an och 8an som jag kan minnas hade jag ganska mycket finnar. sen började jag äta p-piller och alla gick bort. nu först nu har jag fått några igen. jag förstår inte varföööör. trodde bara man hade en sån period i sitt tonårsliv. fast iförsej kan det bero på den hela korvosten jag åt. men de är de ju värt. det är nästan det godaste som finns. jag lovar att jag ska försöka hitta en bild på den så kan jag beskriva den mer!

jag har nyss sett på idol och sitter i piipii's rum nu. daniel sitter kvar uppe. han blev fast vid fotbollen.
undra vad jag ska hitta på dom här timmarna då hehe. vi ska åka och köpa godis i pausen har han lovat. (jag kommer få ännu mer finnar). jag kanske ska ta tag i matten då. It might be destiny..
jag vill ju se heroes.
sen har vi 5 filmer vi ska se också. fast inte idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0