onsdag

nu har jag hittat en ny favoritlåt. den heter rich girl - generation. om man bara lyssnar från början ( den brukar vara med i filmer ) så tror man inte att den är bra. men ge den en chans och fortsätt att lyssna. jag gillar den!


igår när vi kom hem till mig spelade vi lite chicago. det är verkligen roligt och det har blivit en av våra favoritsysslor. jag har en sån mysig matta på mitt rum nu som vi kan sitta och spela på :)
en foto-paus


Imorse steg jag upp vid 7 ihopp om att ha tillfrisknat under nattens gång. ända sedan jag har börjat skolan har jag i alla år när jag har varit sjuk, gått upp och försökt att gå till skolan. det som får mig att inse att jag inte är redo för en sån ansträngning är att jag börjar grina. imorse åt jag frukost, tänkte börja sminka mig men jag började grina. det är sättet för min kropp att säga ifrån. min älskling vet att jag älskar Mcdonald's toastarna tog med mig i bilen så åkte vi och köpte såna. det är sådär jätte mumsigt enligt mig. sen somnade vi om.

jag strejkade från barnvakts-positionen idag. det löste sig för dom ändå för jag kände att jag inte orkade och det vore väldigt dumt att smitta barnen.

nu har jag varit och handlat med mamma. daniel ser på fotbollen. vid 9 ska vi kvällsfika och se på idol.
sen ser vi nog något avsnitt av heroes också. det är så konsitgt att man blir fast i alla serier. jag trodde inte att heroes va något för mig, men de är ju faktiskt jätte spännande och bra. det bästa är att Hayden Panettiere är med. Henne gillar jag verkligen.

 jag i min mysiga Betty Boop dress.
 mitt och daniel's mys-rum där vi ser på heroes, gossip girl och alla filmer vi hyr. vi måste vara stans största kunder på både hemmakväll och videoteket.


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

najs blogg, ska vi prenumenera på varandra?=)

2009-09-09 @ 22:24:32
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: madde

jätte söt bild på er två :)

2009-09-10 @ 17:08:22
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0