ordinary

börjar snöa in på engelska nu. önskar jag att jag gjorde. håller nämnligen på att göra min läxa! som är just på engelskaaa

idag har det varit en helt "vanlig" vardag. skola, träna, duscha, äta, idol och daniel. kryddade denna tisdagskvällen med en god hallon/blåbär paj till idol också. mest för piipii's skull, som har så mycket plugg ikväll. då behöver man en sockerkick. och de kan jag med säkerhet säga att de va rätt mycket av i min paj! pappa kom nyss in efter en powerwalk och frågade: är den tjock eller smal? svar: den är tjock. riktigt smör i den och en massa socker. gissa om han gillade de eller inte? nej.. han tyckte att jag ska börja göra nyttiga pajer. får väl försöka leta reda på ett sånt recept dååråå. fast jag är ju rätt säker på att han kommer älska den nu när han väl äter den! det är fettet han är rädd för. det är faktiskt jag med!

nyss va idol. erika selin är min favorit. tycker att de är lite konstigt att idol sänds sen igen 22:40.. det är ju ganska sent? det är ju faktiskt vardag och folk ska upp och jobba och gå i skolan. 

de va skönt att träna förut. kerstin va också med. det går mycket bättre när man är två!



älskar dig daniel♥..


Kommentarer
Postat av: sanna

åh vad jag tycker du är fin josefine! ta åt dig!

2009-10-05 @ 22:38:31
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0