söndag

det är femte dagen och jag mår fortfarande inte bra. vet inte om jag har feber idag men jag är jättetung i huvdet.
de va skönt med en mysighemma kväll med daniel igår. båda va trötta och vi såg på heroes. hyrde första systrar i jeans också men den va så hackig. sen åkte vi ut och åkte. hämtade micke och pia och åkte hem och sov hos mig. vi gillar att vara i mitt rum.

idag har vi inte gjort någonting alls. sett på heroes och slöat bort dagen precis som man ska göra en söndag. nyss åt vi jättegod kinamat från sveaägen. ett bra ställe och man får riktigt mycket mat. ett nummer skulle räcka för 2-3 personer om man inte är alltför matglad.

ikväll ska vi antingen på bio, om det går någon bra eller så ska vi hem till daniel och se på film och äta kladdkaka som pia har bakat.






Den här klänningen hittade jag på gina tricot för 79 kr. Det kommer nog bli min nästa evenig-dress.♥


Kommentarer
Postat av: hanna

Nej eller hur!

fin klänning :D

2009-09-06 @ 22:03:16
URL: http://hannaplacee.devote.se
Postat av: ERICAPERZZON

Väldigt söt bild:)



Svar: Jag har shoppat mina kläder på new Yorker i Uppsala:) Den ska finnas längre söderut med och den ska öppna i Stockholm i farsta om jag inte minns helt fel:P



/E

2009-09-06 @ 22:39:08
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Sanna

Heroes är gyrmt bra! Även Systrar i jeans! Haha.

2009-09-06 @ 22:44:19
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0