tisdagkväll

barnvakten är över. fast de va iförsej några timmar sen. jag är väldigt glad att jag hade daniel med mig, annars hade det inte gått och viktor tykcte de va jättekul att umgås med en storpojke. hehe. jag glömde ta bilder på dom. martin har blivit stor. han är ett år nu och viktor är 5 och tove är 7. mycket söta är dom! ska dit imorgon också från 3-6.

ikväll har jag inte gjort någonting alls. fått i mina brunalinser, tillslut.
nu är vi hemma hos daniel och har kvällsfikat. jag har fått bort min rädsla för leverpastej. äntligen! när jag va liten åt jag de jämt och älskade de men sen kom jag in i en av många perioder och fick för mig att de va jätteäckligt att äta de. sen dess har jag inte tänkt på de så mycket förran daniel åt de för någon vecka sen. nu är de jättegott igen! speciellt med hårdbrödet som finns här och med saltgurka. en ny matvana.

passade på att ta lite bilder på mina ögon och på mig själv förut...


jag gillar mig själv i brunalinser.

nu ska vi åka hem till mig och sova.


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej sötis, nu har jag en ny Victoria´s secret Tävling på bloggen, skulle bli jätte glad om du deltar. Kram Minnie

2009-09-09 @ 14:53:57
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Madde

Jag har frågestund i bloggen nu så passa på att ställa frågor kring saker du är nyfiken på om mig eller liknande!!



Kramar

2009-09-09 @ 19:05:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0