trött

jag är trött, trött. sover lite då och då. just nu är jag vaken. ska nog vara vaken tills efter idol.
det börjar om 3 minuter.
daniel säger nu att han älskar sin pluttan mest av allt. hihiihihi de är så mysigt att höra sånt.

det har hänt nåt med mig. jag är hungrid för jämnan. alltså jag vill äta hela tiden också har jag börjat att verkligen inte tycka om mig själv. det är ett problem faktiskt. jag kanske behöver hjälp av ett proffs som blondinbella? ja, faktiskt..

Linnéa, lycka till imorrn! det kommer gå bra.

det är så tråkigt när det inte finns något att skörda på farmville. åhhhh
Vad sägs om lite vinter? jag kan inte bestämma mig.. eller jo. det vore fint med vinter nu. ett tag iallafall!
nu börjare idååååål

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack skruttan

2009-09-22 @ 20:55:50
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0