fredag

jag har precis tagit en lång och kall dusch och det behövdes. mår lite bättre nu.
igår gjorde vi klart mitt rum iallafall. äntligen. och det blev precis som jag hade tänkt mig  (: jättemysigt. nu är det bara krokar, en sänglampa och bilder som fattas. ska försöka ta tag i de i helgen.

inatt har jag inte sovit särskilt lugnt. vaknade av att jag inte kunde andas, hostade, halsen verkligen värkte ut till öronen och tårna och jag hade en gås i huvudet.
idag har jag och daniel bara njutit av mitt nya rum, sett på heroes och ätit pasta carbonara.

nu ska jag vila lite sen ska jag börja fixa mig inför kvällen. var egentligen meningen att jag skulle till cicci först så
skulle vi fixa oss tillsammans men jag har synd nog fortfarande feber så jag tar den chansen till att vila lite.
ska hämta upp henne sen ska vi till daniel. där är han och en som heter gustav B och lagar tacos tills vi kommer. det kommer bli en mysig kväll känner jag på mig.

det är så svårt att välja kläder. speciellt när det regnar för jag gillar inte att ha byxor på mig. inte för tillfället. det går väldigt upp och ner det där. jag hade tänkt att bara köra på " ridar-looken " som jag la ut en bild på i ett annat inlägg. jag tror faktiskt att de blir så ändå även fast regnet vill nåt annat. men vi ska ju bara sitta inne så varför inte.

nu tänkte jag lägga ut lite bilder på mitt rum. blixten förstör ju verkligen allt de mysiga på bilden men ni kan ju försöka att tänka hur de ser ut när de är mörkt.






överkastet ser svart är men det är i bruntsammet. jättemysigt. där alla saker ligger i dom vita "hyllorna" där kommer det att vara dörrar för där nere så man inte ser allting. de va dom som ikea inte hade skickat med.
det här rummet är perfekt en höstkväll när man vill koppla av och bara ligga och njuta. det finns en massa doftljus i hela rummet som man kan tända.




Kommentarer
Postat av: Hobbyfotograf Erica Pettersson

Svar: Tack :D



Vad mysigt det blev i rummet :)

Hoppas att du får en trevlig helg!

2009-09-04 @ 17:38:22
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: hanna

Gud va fint rum!

2009-09-05 @ 20:36:19
URL: http://hannaplacee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0