roligt

listor är totalt underskattade. ellller?!?!?

1. Vädret utanför mitt fönster: lite soligt, lite moln

2. Lyssnar på just nu: Space Cowboy - falling down

3. I går gick jag och lade mig: det blev för sent för en skoldag, klockan 1 ungefär

4. I dag vaknade jag: 7 men drog mig till halv 8

5. Jag har på mig: tights, linne, lång kofta och skinnjacka

6. Senaste person som ringde mig: mammsen

7. Senaste person som jag ringde upp: kanske var mamma det med

8. Senaste person som skickade sms till mig: sweetheart

9. Senaste person som jag skickade sms till: sweetheart

10. Senaste vän jag addade på Facebook: daniel's systers pojkvän johan!

11. Som addade dig: Sebastian Hedblom

12. Senaste person som mejlade mig: mammsen

13. Senaste sajt som jag kollade på: facebook

14. Ska göra idag: ska hem till daniel, plugga matte och se heroes sen ikväll

15. Bra eller dålig dag idag? en trött dag men den blir bättre och bättre

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0