Godmorgon!

Eller Goddag! fast det uttrycket brukar jag sällan använda mig av. Jag gillar inte ord som goddag, godkväll, mor och far. 
Efter några om och menisar imorse så klev jag ner i sängen igen där Daniel låg. Det kändes bäst så och jag var nära på att börja grina. Det är ett tecken för img.
Det verkar vara en solig dag ute idag. Jag får tyvärr inte ta del av den för jag måste sitta inne och plugga litegrann. Åh va skönt det kommer kännas ikväll när jag har gjort det jag ska. Mamma och jag ska också åka och handla mat inför min fest ikväll. Också ska jag ta min dagliga runda i bilen. Det börjar gå bra nu.


Den här pyjamasskjortan fick jag av Therese och den är så mysig. Jag går runt i den hela tiden. Varierar mellan gröna/vita shorts eller mina rosa HelloKittybyxor till. 
Som ni ser är jag fortfarande i mullvadsstadiet eftersom jag vaknade för inte så längesedan.  


Nu ska jag äta lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0