jag mår illa som en gorilla

Just nu. Det känns som att ett toalettbesök är på gång eller så blev jag precis matförgiftad av min Subwaymacka för de känns som att de sitter ett ägg i halsen på mig nu faktiskt. Idag blev de ingen skola för mig. Jag hade mycket mensvärk imorse, fast jag har inte mens men den är på väg. Efter att jag har bytt P-piller så har jag fått mensvärk och den är inte så skön. Jag ska byta tillbaks piller.
Idag är det fint väder och jag ligger ihopknölad i Daniels säng. Tyson ligger bredvid. Jag har fina kläder på mig idag som jag trivs i.
I lördags kom släkten upp för att fira mig: mormor maria marie farmor och clas. Daniel jobbade som synd var. Vi åt god middag och drack drinkar och hade de trevligt,. Jag gillar verkligen min släkt.

Nästa Onsdag åker vi till Åre och jag längtar som en gris.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0