måndagen

den 27 april börjar nå sitt slut. Eller nej! det är tisdag idag märker jag nu och jag mår inge bra idag alls. Är jättttttttejättttttterädd att jag ska vara sjuk på fredag på min enda 18årsfest jag kommer ha i hela mitt liv. Och om jag ställer in då så måste alla andra ställa in för ingen kan komma på min fest och fira mig medans jag ligger i sängen. What AM I Suppose to do??

Imorse efter att jag bestämde att de va bäst att stanna hemma och inte gå till skolan, då så åkte jag och Daniel och Donna ut till Alnö och köpte med oss Mcdonken Toast på vägen. Åhhhhhhhh va de är gott. Det är en av mina älsklingsrätter. Vi tog hand om Donna, vi sov, hon snarkade som en stor BJERN. Sen åkte vi hem. Ikväll har jag lagat god mat. Snurrade makaroner sen gjorde jag en sås med:

* matlagningsgrädde
* mild ostsås
* Gorgonzola ost
* klippt skinka
* Svartpeppar, salt och paprikakrydda.
De va mums och det sitter som en klump i magen fortfarande.
Jag fick tacka nej till varma mackor nyss när mamma frågade.. :'( det beror inte på att jag inte vill ha för att jag är mätt och inte sugen. Jag är väldigt sugen på det men jag ska hålla mig ifrån det. Det känns bra. Jag kan ju äta Fil..

Nu ska jag och Daniel åka och hyra den nya Wallander filmen.
Jag kan inte koncentrera mig. Jag glömmer allt HELA TIDEN. Och jag menar HELA TIDEN.


Jag är bara så hipppie.

Juste---- Åre var såklart grymt! jag sa de inte för jag hoppades att ni skulle förstå det.
Bra väder, solbränna, vi åkte inga skidor, vi hängde i solstolar och på sittunderlag i backen istället, öl, cider, vin och drinkar, korvgrillning, chips, broken, dahlboms, bygget, dippan, nudelwook, wersens, badning och bastu på holiday. Vi hade de bara bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir alltid sugen på mat när jag läser din blogg!!

2010-04-27 @ 22:10:49
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0