torsdag

Hellllu!

Idag är det sista dagen innan imorgon. Roligt va? jag har Svenska. B om man ska vara exakt. Eller nej, jag har Psykoloi A. Det händer ungefär samma sak på dom lektionerna och jag tycker om dom båda för vi har en bra lärare som heter Linnea.

Jag slutar vid och då ska jag fika med Cicci sen måste jag och Daniel ut till Birsta på lite äventyr.
Det hände nåt konstigt nu så det blev fettezxxt. Typioskt också. KErran du kan väl komma ner och hälsa på oss här på ettan.

Det vore också väldigt gott med nåt att äta. Idag ska jag bara äta flytande resten av dagen så jag är FIT imorn. Fast det kan bli problem ikväll när Daniel och Philip säkerligen kommer att äta en varsin Billy's. Ska jag sitta och titta på och dräggla fil då eller?

Linnéa och jag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0