utan internet

Mitt internet har slutat att fungera hemma så jag kan varken plugga eller vara inne på internet.. det är tråkigt men ändå lite skönt. Jag är inte samma datanörd nu efter nästan en vecka utan internet. Nu är jag hemma hos Daniel. Dom håller på at flytta ur sin fina lägenhet :( känns tråkigt. Ikväll kommer släkten och firar mig!
Jag hade en jättemysig och bra födelsedag. Tårta på sängen, fina presenter, lunch med Daniel, köpte skor med Daniel, åt på ming palace med mamma philipo och daniel coh sen bowlade vi. Sen senare på kvällen kom Therese Cicci Angelica Amanda och Emma och åt tårta och drack vin med mig och Daniel.
Jag har också hunnit med att färga håret blondare hos Pia och en heldag med Angelica som va mysigt!
Nu börjar snart Daniel jobba så vi måste åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0