23:05

Nu har jag och Snuffsen krypit ner i sängen. Snuffsen ligger på min plats och jag ligger på Daniel's. Jag ligger och tittar på alla Thailand bilder och det gör verkligen ont i magen.. Jag saknar allt så himla mycket och vill bara tillbaka. Ingen kommer någonsin förstå hur underbart vi hade det där tillsammans. Jag är otroligt glad för det och det är verkligen ett minne för livet. Nu rinner tårarna.. som tur är har vi ju fortfarande varadra och bara det är ju det bästa som finns. Men så att alla vet så var den resan tillsammans med Daniel det bästa jag varit med om och vi fick chansen att starta det nya året förlovade, tillsammans i Thailand.

En låt som är väldigt skön att höra när man vill tänka och vara lite ledsen är The Perishers - Pills.

 Imorgon börjar jag halv 9 med matte så jag ska försöka att sova lite innan Daniel slutar jobba kl 2.  

Kommentarer
Postat av: sara

vilken skola o linje går du på?

svara i ett inlägg!



KRAM

2010-02-04 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0