estsouoni

Nu ligger jag i sängen alldeles själv och inväntar min mens.. känner i magen att den är påväg!
Jag ligger i min gamla säng som står inne i Daniels och mitt TV rum som också fungerar som gästrum här hemma. Vi ser alltid på film här! jag har ätit upp en halv popcornpåse och en liten mini chips också har jag precis sett klart Wallander - Byfånen! mamma och pappa sitter uppe och ser på Let's Dance och Philip bporta. jag är ensam
jag funderar på om jag ska lägga över alla Thailandbilder till en CDskiva så dom är säkrade och sen se på Eva och Adam - fyra födelese dagar och ett fiasko som jag har hyrt eller om jag ska gå upp och vara med mamma och pappa en stund innan jag börjar med sysslorna.
Så får de bli!
magen måste vattnas med vatten också
mycket vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0