förlovningsmiddag

Igårkväll hade vi förlovningsmiddag här hemma för Daniel och mig. Det var så himla mysigt :) Vi har verkligen underbara familjer/släkter. Tack så mycket allihopa för presenterna och kvällen :) den var underbar för mig.





Nu har vi vinkat av släkten, lite tråkigt känns de för jag vill att dom ska stanna! Daniel är på hockey och jag ska vila en stund sen ska jag fixa mig lite innan maten. Ikväll ska jag umgås med några vänner sen ska jag hem och se på "Shall We Dance" med familjen och Daniel :)

Det är så skönt att det bara är lördag idag, för det känns verkligen som söndag.

 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Grattis gumman! Hade inte en aning om att ni hade förlovat er! :)

2010-02-15 @ 19:35:47
URL: http://andreahansers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0