fredag

Vad skönt med fredag. Jag tycker faktiskt att jag förtjänar fredag nu för så mycket som jag har pluggat dom senaste dagarna har jag nog aldirg pluggat förut. Med helg innebär det nu inte heller att jag slipper plugga för jag ska börja ikväll och fortsätta imorgonkväll. Daniel jobbar ikväll och imorgonkväll och jag känner mig så trött och seg så jag ska bara vara hemma och vila och se på filmer och plugga då.

Idag åkte vi ner och var hundvakt åt Donna ett tag sen gick jag till skolan och lämnade tillbaka matteboken. Vad skönt det kändes :) Jag funderar nästan på om jag ska läsa matte C ändå.. så jobbigt är det inte och det sägs vara lättare än matte B också är det ju alltid bra att ha i framtiden! vi hann också med en lunch med Therese ute på birsta och sen köpte jag en ny Card Reader så jag kan lägga in bilder.
Nu har vi ätit middag här hemma hos mig, en nyttig middag: sallad, ägg, lax och tonfisk! och fetaost. Mycket gott!
Nu ska jag åka ner och hyra några filmer och kanske köpa lite godis.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Matte C är svårare än matte B.

2010-02-19 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0