måndag

Imorse vaknade vi upp på rummet vid halv 9, gjorde oss klara och gick ner och åt frukost. Det är så mysigt! jag bestämde mig för att ta en pluggdag hemma idag för jag kände att det skulle ge mer, så så blev det. Vi har också varit hos Johan och Therese och passat Donna ett tag. Vilket vilddjur hon har blivit, haha. Bits hela tiden men hon är supersöt.
Nu sitter vi hemma hos mig och äter jag mamma daniel och philip. Eller jag äter inte för jag och Daniel ska till Johan och Therese ikväll och äta hemmagjord pizza och se på film. Blir mysigt.

Nu ska jag fixa i ordning mig och göra klart det sista på matteprovet.
Det kommer en video på Donna såsmåningom. Min kortläsare jag köpte i Thailand gick precis sönder.. och de va ju synd för då kan jag inte koppla kameran till datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0