mat

Ikväll ska mamma och jag ta oss ända till citygross och prova på den affären. Hoppas att den har ett bra utbud..

Linnéa spelar jämt Ghost Man och nu har jag också fastnat i det.. det är så roligt!
Nu har jag verkligen tappat all min brunfärg och blä vad de känns trist. Så därför ikväll ska jag nog smörja in mig med BUS. Jag som älskar BUS. på riktigt alltså..
Nu gjorde plogbilen nyss jättestora vallar här utanför. Det är egentligen inte snön som är problemet. Det är plogbilen som gör att vi som bor i hus får skotta oss ut ur husen. Jag kanske ska dra på mig täckisarna ikväll och ta bort snön?
Om jag orkar.
Också är det faktiskt inte så bra att bli kall när man har ont i huvuvdet känner sig sjuk och har en stor dag att se framemot imorgon. Men jag får mukkler om jag skottar.

Ikväll har jag mysigakläder på mig:



Kommentarer
Postat av: julia

fett mysig tröjja!

2010-02-05 @ 10:18:59
URL: http://juliaelfgren.com/?p=403#respond
Postat av: nathalie

Helt underbar kofta :)

2010-02-06 @ 11:41:50
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0