Onsdag

Ännu en pluggdag är idag men det är också en sjukisdag och en Ettårsdag för mig och Daniel. Det känns väldigt fint. Vi ska inte fira det något speciellt idag förutom mys och ljus, för att vi firade det i söndags när vi bodde på hotell.
Jag vill bara säga att jag är så lycklig med dig och om jag fick en enda önskan, så vore det att det skulle vara vi föralltid. Jag tror på ett föralltid för jag tror verkligen på dig och mig. Jag älskar dig.♥

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen med Noblesse och skoljobb. Jag är sjuk idag så jag stannar nog här. Daniel är ute och skottar. Jag ska göra klart det här innan ikväll så vi kan åka ner och köpa chips, popcorn och dipp och mysa till RUNAWAYBRIDE tillsammans sen.

Fina Alla hjärtansdag presenter av min Daniel.

Jättefina underkläder från Twilfit.


Kommentarer
Postat av: S A N N A

Hej tjejen! :)

vad händer hos dej? :):)

2010-02-17 @ 16:49:40
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå där!



Gillar du allt som har med tävling och annat att göra? Då ska du vara med och tävla om 1000 kr i valfri butik på min blogg! Ny tävling varje vecka och alltid över 1000 kronor. Bra va?

För att inte du ska missa alla roligheter kan du följa mig med bloglovin.



Vi ses på bloggen och lycka till!

2010-02-17 @ 18:03:10
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0