arlanda

nnnnnnnnej! vi är hemma nu eller vi sitter på Arlanda och tåget till Sundsvall går om drygt en timme. Jag vill inte vara hemma=( vi har haft det så hilma bra. Helt klart dom bästa 3 veckorna i våra liv!
Imorgon ska jag till skolan igen och då börjar verkligheten..

I Bangkok har vi haft två fina nätter på Radisson Hotel som ar 24 våningar högt och jättefint. När vi kom fram i lördagskväll så beställde vi en varsin Sandwich och jättegoda friteradepotatiskringlor. På söndagen var vi på MBK och shoppade hela dagen och på kvällen firade vi 11 månader tillsammans och det var perfekt att göra på det hotellet. Vi började med buffé på första våningen som var jättegod och mysig med live music och en massa BBQ. Sen givk vi upp till sky loungen på 24 våningen och tog en varsin drink och lyssnade på dom som spelade. Supermysigt! Igår (måndag) låg vi vid poolen en timme och solade och badade men sen mådde vi illa så då fixade vi oss och åkte till Siqam Square. Jag hittade jättefina underkläder och en stor, fin nalle som jag har tagit med mig hem, hihi!

När vi kommer hem nu klockan 12 ska vi hem till mig och värma potatisbullar sen sova litegrann.

Resan har gått jättebra och helt felfritt iallafall så det känns skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0