för sent

klockan är snart 10 och det känns jobbigt för jag tycker det är för sent. Jag vill sova tidigare och jag har velat sova hela kvällen men jag har inte kunnat för att jag har pluggat matte inför provet imorgon och duschat. Nu, äntligen, ligger jag i sängen, nyduschad och lyssnar på fin musik. Min lillebror skickade hans kompis spellista och den var verkligen bra!

Nu ska jag orka mig upp och kissa litegranna sen ska jag sova. Daniel kommer hem runt 11 och jag längtar. Då tänker jag vakna för jag älskar att ligga och prata och mysa med honom. Det är det bästa som finns. Vi förstår varandra så bra och det är så roligt att diskutera saker. För er som vill veta så vann Timrå mot Derby ikväll. HAHA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0