gurkor

något som luktar så gott, känner jag nu! Det är gurkmackor. Åh, va de luktar gott. Det spelar ingen roll vad det är på mer tror jag, bara det är den där godluktande gurkan som luktar färsk och så luktar det faktiskt ostmacka med gurka på fast han äter utan ost med leverpastej. Konstigt.. Det är Daniel som äter den och jag vill också ha en men han tog sista mackan.. Fast han frågade faktiskt om lov och jag är ju faktiskt snäll så jag sa: Jaaa, men självklart kan du ta den! och nu sitter jag här hungrig.. men om Daniel är glad, är jag glad. Så om Daniel är mätt, kanske jag också är mätt?  

Vi var ute på en långprommis förut jag och Daniel. Det var skönt och jag gömde mig under min luva i mina anonymakläder. Nu har vi precis varit ner och hyrt en film hos våran kompis Ingela och köpt en varsin Ben&Jerry's. Vi köpte två små.. så man skulle få den man ville ha liksom. Från början åt vi alltid Ben&Jerry's. Ni vet sådär första veckan. Men då åt vi ur en stor och vi år jämt Coockie Dough. Med skedar ur samma. Det kändes så speciellt och det känns det nu med, men Daniel vill inte ha Coockie Dough längre. Jag körde däremot på den såklart.

Vi hyrde View From The Top och den är bra! tycker jag och hoppas Daniel tycker det med. 
Nu ska vi se den. Synd att min kvällströtthet har försvunnit igen. Jag som var helt säker på att jag alltid skulle vara så från och med nu..  


Gurkor, Gurkor.. Kan också användas som?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack ;) Jag gillar dom med faktiskt! Ser ut som discokulor in action. haha.

2010-01-25 @ 22:08:23
URL: http://weijmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0