hej

Nu ar den sista kvallen har over och vi har haft det mysigt! jag madde lite daligt efter jag hade sovit lite men det gick over med en ipren sa vi gick och at pa en restaurang vid stranden. Vi at en varsin pizza och jag tog en drink och daniel en beeer! De va verkligen jattegott.
Sen gick vi vidare och jag kopte ett par skor till Philip sen gick vi till en bar och spelade Biljard och drack lite! Nu ar vi hemma pa hoteellet och klockan ar bara halv 11 men det ar sa skont att somna i tid. Det ar verkligen superskont att sova har! vi ska ga upp pa rummet och se om det ar nagon bra film pa TVn.
jag har sa manga myggbet. Myggorna verkligen alskar mig har och dom ger mig stora flackar som kliar precis hela tiden!! det ar smalbenen som ar vars5t drabbade och jag far klia mig dygnet runt=(


har lyckades kameran ta fina bilder pa poolen!






Hejda alla nara och kara! vi saknar er faktiskt dar hemma.


Kommentarer
Postat av: linnéa

jag förbjuder dig att använda foundation när du kommer hem...!!!!

2010-01-15 @ 21:34:09
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: jossan

haha, nej da, jag ska inte anvanda de=))

2010-01-16 @ 07:45:34
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0