Hejhej!

Nu har vi precis en vecka kvar har i underbara Thailand innan vi aker hem till Sverige. Pa lordag aker vi till Bangkok for 2 shoppingdagar och fina restaurangbesok.
Igarkvall var vi sa trotta efter dagen innan sa vi orkade inte gora nagot annat an att ata sen gick vi hem innan 8 och sag pa en film som gick pa TVn.
Nu ar klockan halv 7 har och jag sitter fortfarande i bikinin, fast  vi har legat inne i sangen ett tag och sett pa en film. Idag var vi pa PhraNang Beach och vadret har varit kanon. Daniels bankomat kort ar i en maskin sa efter stranden fick vi ga till den banken och sen till hotellet och det var en valdigt jobbig och lang tur och vi kunde inte ta taxi eller kopa nagot att ata for vi hade inga pengar med oss, haha. Vi hade pengar till en vattenflaska som tur var. Nar vi kom tillbaka till hotellet runt 3 slangde vi oss i  poolen och sen bestallde vi tva hamburgertallrikar till poolen, valdigt skont!\

Nu ska vi ga upp och gora oss klar for att sen ga och hamta ut Daniels kostym och skjorta han har bestallt och ata mat! Jag ar ocksa pa jakt efter ett par ljusa slitna jeansshorts ikvall!

Pa en restaurang har i Ao Nang bor varldens sotaste varelse och den har jag lyckats hitta. Det ar en liten mini sotvovve som jag bara alskar. Jag har gosat med den 2 ganger nu och jag hoppas pa att traffa den ikvall. Jag ska lagga upp bilder! min lilla gosplutt.

Det tar san tid att lagga upp bilder har och det hinner jag inte ikvall men jag ska forsoka att gora det ikvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0