saturday

hello!! ikvall ar det sista kvallen po PhiPhi for imorgon aker vi till Aonang och stannar dar tills vi ska till Bangkok den 16e! det har inte varit so bra vader idag. lite sol och den tar ju soklart enda men sen regnade det ett tag. lite trist men vi har varandra och det gor oss valdigt lyckliga anda. det kommer hinna bli fint vader och vi har blivit lite bruna och vi har det so underbart och roligt tillsammans! det ar bra att det finns datorer po hotellet, so jag ska lagga ut lite bilder nu so ni dar hemma for se lite hur vi har det. mamma och pappa och philip, ring mig mer!! det spelar ingen roll vilken tid for jag vill ju prata med er =)
idag skulle vi egentligen ut po en segelrunda med Captain Bob men vi tog fel stalle och sen sa vagade inte jag nar det var morka moln. hehhe.. nu kankse ni tror att de ar jatte daligt vader men det ar det inte. solen kollar fram hela tiden och ar valdigt stark bara de att de ar moln ivagen ibland. iallfall so var det lite synd med segelrundan for den skulle ha tagit oss till Maya Bay(the beach) och monkey beach so vi kunde mata alla apor ockso skulle man fo hoppa fron klippor och snorkla och sedan se den fina solnedgangen mellan 2 berg ockso fick man lunch dar och fick dricka so mycket alokhol man ville ockso skulle man ha med sin Ipod som dom skulle koppla till hogtalarna. so de var lite synd att vi missade men i Aonang ska vi aka ut till alla fina islands.
nu ar klockan halv 7 har och vi ska ga ut och titta runt i affarer och sedan ata en mysig middag. nu vantar en drink po mig so jag gar nu!
VI HAR DE SUPERBRA!!!

sa har ser det ut inuti varan Bungalow som vi har bott i tills nu.
 sa har ser den ut utanpa.
sa har ser jag ut idag. Jag ar allergisk mot mina solglasogon.. so jag har fatt stora roda uppsvullna flackar pa kinderna..
mysigt i poolen.
det finaste jag vet.♥

Kommentarer
Postat av: nella

åh va avundsjuk jag blir! så härligt ni verkar ha det! :D:D

2010-01-02 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0