söndag

NEJ! söndagen den 31 januari 2010 har kommit till oss och det är vi inte glada för. Inte jag iallafall för jag skulle vilja sova imorgon, se på OC, äta lite chips och bara mysa på med Daniel. Istället för den uttjatade skolan som hela tiden ska äga rum. Fast jag skulle inte, inte vilja gå i skolan. Så lite glad är jag ju. Det är bara det att OC har kommit in i mitt liv och jag suktar efter att få se på de hela tiden.

Igår hade vi trevligt tycker jag. En rolig kväll. Synd bara att jag glömde bort att ta kort. Det är inte kyl. Y=U.
Också gillade jag det jag tillslut fick på mig igår och då såklart lyckas man inte hamna på bild. Jag bytte kläder och frilla ett antal gånger innan det verkligen klickade.  

Nu är vi hemma hos Daniel och har ätit en god middag som Johan och Therese har lagat. Tack för maten!

Vi ska vara här en stund nu, äta lite godis och sådär, sen ska vi åka hem till mig och se på OC. YES!

 

Nu har ni precis sett en bild från Malta på Carro, Kerstin och mig. Bakgrunden är awesome.

Kommentarer
Postat av: kerrikurren

jossan:D vilken fin bild de e :D de va första dagen åh vad vi var förväntansfulla :D

2010-01-31 @ 21:54:46
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 22:24:44
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: D

haha, fan va surt. Hatar också när det inte finns kamera när man vill föreviga lite minnen. Det som är värre är dock när det finns kamera men man inte kommer med på nån bild haha

2010-02-01 @ 18:17:06
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0