tisdag

Om en vecka nu ar vi hemma, buhuhuhuh=(((((( vi har det sa underbart har.

Idag har vi gatt i varmen och gatt annu mer, vi var namligen tvungna att ga till banken idag igen och vi valde att ga for att det ar faktiskt valdigt skont. Det bara rinner svett av en, heheh. Vi at lunch pa McDonalds ocksa. Jag ater Double Cheese Burger varje gang, och ja, vi har atit dar ganska manga ganger men det ar sa himla gott. Det ar mycket godare an i Sverige och det beror inte pa att vi ar utomlands utan att dom gor dom nar man bestaller dom sa dom ar alltid jattevarma och saftiga. Mums! jag vill ha en nu.
Vi har ocksa hunnit med nagon timma vid poolen idag och nu har vi gjort oss klar for kvallen och ska snart ga och ata pizza pa en god restaurang har som alltid ar full och den heter Tanta's. Sen ska vi nog ga hem till hotellet ganska tidigt for det ar sa mysigt att lagga sig i sangen, ata lite chips och se pa en bra film pa StarMovies.
Imorse sov vi over frukosten men det tanker jag inte gora imorgon for jag ar sa sugen pa dom goda pannkakorna dom hade pa det har hotellet.
Har kommer nagra bilder









Kommentarer
Postat av: amanda

åhhh vi saknar dig med!!!! fast jag tror inte du vill hem till nya skolschemat :(((

2010-01-12 @ 13:57:17
URL: http://amndan.devote.se
Postat av: amanda

åhhh vi saknar dig med!!!! fast jag tror inte du vill hem till nya skolschemat :(((

2010-01-12 @ 13:58:48
URL: http://amndan.devote.se
Postat av: sara

hur länge har du o daniel varit tsm?

har ingen blogg, så svara i ett inlägg!



Kram

2010-01-12 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0