tjäänna

TJO!
Igår gick jag min första dag i skolan på ett tag och det gick väl.. bra! inga större problem liksomm och det är roligt att träffa mina snuttizar tycker jag för jag har faktiskt saknat dom!
sen efter skolan åkte vi (kerstin linnéa jag och daniel) hem till mig för lite mellanmålsätning sen åkte vi ner på Gold's och mötte upp sariisen och nella och hennes chompis Liza men de blev ingen träning för de kändes alldeles för jobbigt på något sätt så jag sara och kerr begav oss till barista och drack TE! och pratade
på kvällen åt jag och daniel middag hos daniel med hans familj, det var mysigt och gottt och vi åt min favoriträtt: pasta med Pia's kyckling!

Nu har jag håål så nu sitter jag hemma hos D*aniel. Jag har nyss ätit två utsökta mackor. Det var GI så det kändes ju sköönt. vi ska upp och äta våfflor på norra snart med pia, johan och therese sen ska jag tillbaka till skolan ige.n..
ikväll ska jag plugga matte och det känns inte det minsta jobbigt, fakitskt. jag är glad.

Här kommer jag och söta Snuffsen som jag hittade på Siam Square




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0