torsdag

shiiiit de ar redan torsdag.. dom sista dagarna bara flyger forbi har borta! Nu ar klockan 22 00 har och vi har bara myst pa i sangen med lite godis, nudlar och filmer pa TVn ikvall. Ingen av oss orkade gora oss klar for att ga ut och ata. Vi at en sen lunch vid 4 och efter godis nu ar man proppmatt.

Idag tankte vi bege oss ut till Chicken Island for vi har inte hunnit vara dar an. Sa vi satte oss i en bat med 4 andra svenskar. Tyvarr kom vi bara till Poda Island for det borjade blasa sa mycket och blev valdiga vagor och alla blev dyngsura och jag borjade storgrina och skaka, men det var faktiskt hemskt och daniel som aldrig ar radd var ocksa radd for det lat som att baten skulle ga sonder nar den slog upp och ner och at sidorna. Men har sitter vi alive iallafall men det blev bara 2 timmar pa Poda for det blaste sa mycket sa det var liksom bara jobbigt att vara dar. Vi fick tag pa en bat hem som nagra hade hyrt och va snall sa vi fick aka med dom och fran borjan da med var det vagor sa jag borjade grina igen.. men sen blev det mycket lugnare innat land, som tur var! \

Imorgon kommer vi nog bara mysapa hae vid poolen eller kanske aka till Railey Beach sen ska jag fixa naglarna och daniel ska ta massage och pa kvallen ar det varan sista kvall har i Ao Nang, trist! Jag kan inte ta massage for jag ar for skittlig. Jag har blivit fruktansvart kittlig pa senaste tiden och det forstor en hel del, haha.
Ikvall har thailandarna party har pa hotellet sa nu sjunger dom karaoke och dansar for fullt, ganska kul att se, hehe. Alla ar sa glada och skriker hela tiden.

 Efter varan utekvall matade vi hundarna med cheeseburgare. Dom gillade det.

Har bor vi nu.
Har ar poolen fran varan balkong.
PhraNang.













Det ar synd att vi inte har en bra kamera nar man ar har i Thailand for min kamera tar inte upp nagra fina farger pa bilderna vi tar ute och det ar ju valdigt synd for det ar sa mycket finare an vad det ser ut pa vara bilder. Nu vet ni!

Nu ska vi ga upp pa rummet och kolla om det ar en till film eller sa spelar vi kort men forst och framst ska vi duscha av varandras kroppar och snoppar.

Kommentarer
Postat av: amanda

åhh vilket fint hotell! och fina bildr! & fina bruna ni!

2010-01-14 @ 21:43:23
URL: http://amndan.devote.se
Postat av: kerstinkurri

vad brun och fin du är jossssan:D

2010-01-14 @ 22:03:42
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: kerstinkurri

vad brun och fin du är jossssan:D

2010-01-14 @ 22:04:12
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0