hej lördag

Igår hade vi en mysig dag och kväll här ute på alnö. Jag var i pyjamasen hela dagen och sen kom Ingrid Gunnar och Therese ut hit och åt middag. Mycket god middag. Sen efterrätt och sen myste jag och Daniel ner oss här nere i lillstugan och såg på snabba cash, VÄNNER och åt popcorn och dipp. En godare blandning än popcorn och dipp får man leta efter.
Nu har vi precis vaknat så jag ska klä på mig och ringa till Kerran. Vi skulle egentligen på tranviken men vädret är inte så vidare bra så det får bli birsta tror jag.
Ikväll ska vi + Kerstin och Calle till Therese på inflyttningsfest :) roliigt!

Ett gulligt rött linne som jag köpte i Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0