måndag

Heeeeeeej!

Igår hade vi en mysig dag ute på alnö men lite promenad med hundarna, sen åkte vi till birsta, jag köpte en bikini från gina i en fin röd färg och sen åt vi en jättegod middag med allihopa. Pia färgade mina ögonfransar också så nu slipper jag ha mascara i Spanien:) väldigt skönt.
Sen åkte vi in till stan och badade i sidsjön med Therese, Johan&Donna och sen hem till dom och såg på en film. En väldigt bra film som verkligen var bra, överraskande och läskig. Den heter Orphan. SE DEN!

Jag och Daniel har såklart precis vaknat.. så nu ska vi åka ner på Sibylla och äta lunch sen ska vi ner på stan en pyttesnabbis sen måste vi hem och packa för vi åker imorgonbitti. Jag tänker inte glömma någonting.




Kommentarer
Postat av: kerri

:D åh vilken söt bild! gillar donna att bada????

2010-07-05 @ 15:43:03
Postat av: Lovisa

Åh vilket liten sötnos!:D

2010-08-08 @ 22:55:06
URL: http://looolllooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0