måndag

shiiiiiiti! så hungrig eller kanske snarare sugen som jag är nu,  har jag inte vait på JÄTTELÄNGE. Jag och Daniel åkte nyss ner till MAX för att köpa mat men jag köpte bara mozzarella sticks för jag trodde de räckte. skit, de blev ju bara värre av dom. Bajs. Jag vill ha chips. DEt finns uppe i skåpet.

Jag ska sammanfatta mina senaste dagar:

Torsdag: jag och Daniel köpte pizza påväg ut till alnö, åt pizzan, gick ut och gick, åt popcorn och dipp och såg på film och myste.
Fredag: Sov länge, tog hand om Donna, åt grillat hemma hos mig, jag åkte ut till Amanda och var med fina vänner. Vi pratade, kollade på kläder, amandas dansvideo, flätade hår, såg på cast away och spelade BUZZ. Daniel såg på film hos Lukas.
Lördag: Jag, Daniel, mamma och Philip gick på stan, åt sibylla, jag fixade mig, johan och therese hämtade oss så åkte vi ut till alnö, åt middag, hade trevligt och sen åkte vi in till stadshuset en stund. Jag och Daniel gick hem ganska tidigt.
Söndag: Daniel var hos Somket, jag var med mamma, vi åt kebab och pizza hemma hos oss sen. Jag älskar kebab. Daniel och jag såg på film på kvällen och åt ungsbakade chips med Sourcream och Sweet Chili smak.

Idag valde jag att avstå från vatetnbrännbollskrig för de va kallt ute och jag va trött imorse så jag och Daniel har inte gjort nånting speciellt. Mest sett på VÄNNER som vi också ligger och gör nu.





Daniel skulle precis hämta sin godispåse så han fick hämta chips till mig också. Wiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0