onsdag

Idag sov vi länge.. ungefär såhär länge!
klockan ringde halv 12, jag ringde ett uppringtsamtal, somnade om och vaknade för en stund sedan.
Antingen är det översömn som spökar eller så mår jag fortfarande dåligt. Jag är lite krasslig i halsen idag också.
Jag ska iallafall ta mig upp ur sängen och ta med mig Daniel ner på stan en stund. Jag måste in på H&M och titta och sen ska vi köpa coffee house sallad till middag.
Vi tänkte Ming Palace men alla kinarestauranger verkar ha sommarstängt just nu.

Om 2 veckor är jag daniel mamma pappa philip och julia i spanien :) i 2 veckor. Och såklart vårat andra resegäng. Man kan inte bryta traditionen med att åka dit för det är så underbart där. Alla mysiga smågator och allt är perfekt.

Här Frida har du bilder på Philip innan han skulle på balen :)



Kommentarer
Postat av: frida bohlins

vad konstig han såg ut pihlip har han börjat med hästsvans blääää

2010-06-23 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0