onsdag

Idag har det varit en solig och fin dag. Det blåser fortfarande väldigt kallt och det är kallt i skuggan också men jag har gått i korta shorts hela dagen! vi åkte ut till alnö runt 11 med Donna sen har vi mest varit ute med henne hela dagen :) nu kom vi nyss in från senaste promenaden. Daniel är ute och håller på med ved och jag gör ingenting. Väntar på mat.
Efter maten kommer Kerstin och Calle hit och ser på skräckfilm med oss. Mysigt!

Det är verkligen skönt att vara här ute och Donna är supersötis.


Den här hatten gillar jag!

Kommentarer
Postat av: amanda

svar; haha du skulle se vad ELAK jag var också :S kaxig, trodde jag var så cool

2010-06-04 @ 12:17:14
URL: http://amndan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0